✔️ایجاد نظم
تنظیم یک لیست وظایف، به شما کمک خواهد کرد که برای انجام کارها برنامه ریزی کنید . با نوشتن وظایف شما قادر هستید به ذهنتون نظم بدید و کارها را به جزء های کوچک تبدیل کنید و آنها را سازماندهی کنید و سپس به انجام آنها بپردازید .
✔️الویت بندی
با تنظیم لیست وظایف شما تمامی کارهایتان را پیش رو دارید و می توانید انجام آنها را اولویت بندی کنید و این یک تمرین موثر در انجام کارها و مدیریت وظایف است .
✔️مسئولیت پذیری
عمل نوشتن باعث در ذهن ماندن می شود و این به خودی خود باعث می شود شما را نسبت به آنچه که نوشته اید مسئولیت پذیر کند و این یعنی احساس مسئولیت به خود.
✔️مديريت زمان
نوشتن وظایف به شما در مدیریت زمان کمک می کند و شما می توانید با برنامه ریزی در انجام کارهایتان زمان های زیادی را ذخیره کنید .
✔️ حس خوب
این مورد را جدی بگیرید ! نوشتن لیست وظایف و انجام آنها به شما انرژی می دهد و شما را سرحال نگه می دارد .
نیمه خالی را هم در نظر بگیرید اگر عمل نکنید لیست ، به شما انرژی منفی می دهد .
✔️جلوگیری از استرس
یکی دیگر از فواید تنظیم لیست کارهای روزانه، جلوگیری از ایجاد استرس است ، وقتی شما لیست کارهایتان را داشته باشید و طبق برنامه ریزی انجام شده جلو بروید و انرژی های انجام کارها را جذب کنید مطمئن باشید جایی برای ورود استرس باقی نگذاشته اید چون شما مدیریت وظایف داشته اید.
آخرین نظرات